Aktuality

Slovenská kooperačná burza Nitra 2019

22.5.2019 -

pozývame Vás na ďalšie  zo série podujatí SARIO Business Link — Slovenskú kooperačná burza Nitra 2019, ktorá sa bude konať dňa 22. mája 2019 v pavilóne K výstaviska Agrokomplex v Nitre

Pozvánka na seminár

21.5.2019 -

srdečne Vás pozývame Vás na ďalšie zo série regionálnych podujatí do Hotela Mikado, Nitra, dňa 21.mája

Pozvánka na pracovné raňajky

24.4.2019 -

CBRE a ISA si Vás dovoľujú pozvať na pracovné raňajky 24.apríla 2019

ISA News

17.4.2019 -

Pracovné raňajky: "Ako uplatniť a ako sa pripraviť na obhajobu superodpočtu nákladov na výskum a vývoj"

Pozvánka na pracovné raňajky

17.4.2019 -

SmarTech Solutions SK, agentúra SARIO a ISA si Vás dovoľujú pozvať na ďalšie zo sérií podujatí

Etický kódex

ZDRUŽENIE  PRE  ROZVOJ  INVESTÍCIÍ  -  ISA

ETICKÉ PRAVIDLÁ ČLENOV

 

Ja [●] konajúci ako štatutárny orgán spoločnosti [●] (ďalej len „Spoločnosť“), ktorá ako člen Združenia pre rozvoj investícií - ISA (ďalej len ,ISA“ alebo „Združenie“)

  • si ctí pravidlá etického správania, ktoré sú pre Spoločnosť základnými princípmi pri každodennej - či už podnikateľskej alebo inej činnosti a
  • uvedomuje si, že vzájomná spolupráca v spoločenstve ISA sa rozvíja na princípoch vzájomnej dôvery v spoločné ciele vyjadrené v Stanovách ISA,

potvrdzujem svojim podpisom súhlas Spoločnosti s nižšie uvedenými zásadami správania voči ku domácim a zahraničným investorom (ďalej len „Klient“), ktorým bude ISA poskytovať svoje služby prostredníctvom svojich členov, ako aj s tým, že Spoločnosť bude tieto zásady dodržiavať. Spoločnosť si je vedomá toho, že obzvlášť závažné porušenie týchto zásad môže na základe podmienok určených Stanovami ISA znamenať vylúčenie Spoločnosti z ISA.

Spoločnosť súhlasí, že:

  1. Všetky informácie, ktoré Spoločnosť, ako člen ISA získa na základe rokovaní alebo zmluvy uzatvorenej s príslušným Klientom (ďalej len „zmluva“) budú považované za dôverné informácie a budú môcť byť zverejnené alebo poskytnuté tretím osobám len v prípade, ak sa tak strany dohodnú, so súhlasom klienta alebo v prípadoch, o ktorých tak ustanovujú všeobecne záväzné právne predpisy.
  2. Spoločnosť, ako člen ISA, sa zaväzuje dodržiavať dohodnuté obchodné podmienky a plniť si záväzky voči Klientom. Pokiaľ s tým Klient nevysloví svoj súhlas, alebo pokiaľ to nevyplýva z podmienok a/alebo obsahu samotnej zmluvy, Spoločnosť sa zdrží postúpenia plnenia povinností z tejto zmluvy na tretie osoby.
  3. Spoločnosť, ako člen ISA svoje obchodné aktivity vykonáva tak, aby bolo vo svete zachované dobré meno Slovenskej republiky, Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu – SARIO a ISA.
  4. Správanie Spoločnosti, ako člena ISA, ku Klientom je korektné, čestné a zdvorilé. Vo vzťahu ku Klientom používa iba legitímne a etické obchodné metódy. Spoločnosť, ako člen ISA, smie od riadne uzatvorených obchodných zmlúv odstúpiť len z legitímnych dôvodov, najmä v prípade zásahu vyššej moci, ak tak umožňujú právne predpisy alebo zmluva.

 

Miesto, deň, rok

 

Člen Združenia: [●]

Meno, Priezvisko:       _________________________

Spoločnosť:                _________________________

Funkcia:                      _________________________